تحریک کلاژن‌سازی پوست با کلوئید طلا

معمولاً برای خانم‌ها این موضوع بسیار دارای اهمیت است که پوستی صاف و شاداب داشته باشند؛ اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چطور می‌توانید پوستی سالم و زیبا داشته باشد؟ پوست انسان داری پروتئین‌های متعددی است که یکی از آنها کلاژن است. کلاژن به طور طبیعی تا سن ۲۵ سالگی به وفور در بدن انسان تولید شده و از سن ۲۶ سالگی ساختار این پروتئین در بدن تضعیف می‌شود و فرد کم‌کم متوجه تغییراتی در پوست خود می‌شود. در واقع با کاهش کلاژن، پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و چروک‌های پوستی شروع به ظاهر‌شدن می‌کند. بنابراین، هرچه سطح این ماده‌ موجود در پوست بیشتر باشد، پوست دیرتر چروک می‌شود و چهره‌ زیباتری خواهید داشت.

کلاژن یکی از بهترین پروتئین‌های ساختاری در پوست است که در حفظ کشسانی و شادابی پوست نقش مهمی دارد؛ کلاژن باعث جوان ماندن پوست و مانع چروک شدن آن می‌گردد، علاوه‌ بر آن پوست را در جای خود محکم نگه می‌دارد.

تحقیقات نشان داده‌اند که استفاده از محصولات مراقبت از پوستی که حاوی کلوئید طلا هستند، می‌توانند با افزایش کلاژن‌سازی در پوست باعث رفع چین و چروک و خشکی پوست و در نتیجه کاهش سرعت پیری پوست شود. با بیشتر شدن مقدار کلاژن‌سازی، شما پوستی انعطاف‌پذیر‌تر خواهید داشت که چروک‌ها و خطوط پیری روی آن مشخص نمی‌شوند.

استفاده از کلوئید طلا با نفوذ در لایه درم پوست مانع کاهش کلاژن‌سازی شده و پیری پوست به تعویق خواهد افتاد. تاثیر کلوئید طلا بر پوست زمانی مشخص می‌شود که پوست جوان‌تر و صاف‌تر شده است، یعنی کلاژن‌سازی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

پست های مرتبط

اشتراک خبرنامه

در خبرنامه O2N بهترین و معتبرترین مقالات زیبایی و سلامتی برای شما ارسال می‌شود تا با مطالعه آنها به زیبایی و سلامتی خود کمک کنید.